انواع مختلف عروسک های پارچه ایی از جمله زیباترین و جالب ترین عروسک ها مـی باشند کـه حتی مـی توان از آنـها به منظور تزیینات مختلف نیز استفاده نمود. مانتو با پارچه کنفی درون این مـیان ساخت عروسک با گونی و همچنین پارچه های نمدی طرفداران بیشتری دارد و ساخت آنـها بسیـار آسان و راحت مـی باشد و با کمـی ابتکار و خلاقیت مـی توان این نوع عروسک های زیبا را درون منزل و بدون امکانات خاص تهیـه نمود. مانتو با پارچه کنفی درون ادامـه همراه ما باشید و از آموزش عروسک سازی با گونی نـهایت استفاده را ببرید.

آموزش تصویری ساخت عروسک با گونی :

عروسک بامزه و جالبی کـه در این مطلب آموزش ساخت آن را ارائه مـی دهیم، مانتو با پارچه کنفی عروسک خروس کنفی مـی باشد، البته این عروسک را مـی توان درون قالب عروسک بافتنی یـا پارچه ایی نیز تهیـه نمود، اما ما قصد داریم آن را با کیسه گونی و یـا کنف تهیـه نماییم. به منظور ساخت عروسک با گونی مـی توانید از انواع کیسه گونی و یـا کنف استفاده نمایید. درون مرحله اول مقداری خمـیر گل چینی کـه مربوط بـه ساخت عروسک خمـیری مـی باشد تهیـه نموده و با استفاده از آن چشم ها و نوک خروس را بسازید و کنار بگذارید که تا خمـیر خشک شود.

حال با استفاده از رول دستمال کاغذی و یـا مقوا اجزا بدن خروس را بسازید.

از کمـی سیم استفاده کنید، آن را برش زده و با دست فرم دهید و  سپس سطح آن را با نخ کنفی بپوشانید. بـه همـین راحتی پاهای عروسک شما ساخته شد.

حال پاهای عروسک را متصل نموده و اقدام بـه ساخت دیگر اجزای عروسک نمایید.

همانطور کـه آموزش مربوط بـه ساخت عروسک نمدی نیز مطرح نمودیم، به منظور اتصال اجزا مـی توانید از انواع چسب استفاده نموده و یـا تکه های بدن عروسک را بـه یکدیگر بدوزید.

عروسک خروس کنفی ما آماده است. از این عروسک زیبا مـی توانید به منظور تزیینات مختلف استفاده نموده و یـا آن را بـه کودکان هدیـه نمایید.

مدل عروسک کنفی :

حال کـه با نحوه ساخت عروسک با کنف و گونی آشنا شدید، بـه معرفی مدل های جالب و بامزه انواع عروسک کنفی مـی پردازیم کـه هر یک از این مدل های جالب و متنوع مـی توانند الگوی مناسبی به منظور شما عزیزان باشند که تا با ایده گرفتن از آنـها عروسک های متنوع و جالبی تهیـه نمایید.

عروسک خرگوش بامزه

مدل عروسک هفت سین با گونی

عروسک های کنفی بامزه و زیبا

عروسک اسب با نخ گونی و کنف

ساخت عروسک با گونی نخی

ععروسک کتفی بامزه

مدل عروسک جدید و بامزه با کنف

عروسک نفی جدید و جالب

مدل عروسک ساده با کنف

عروسک مـیمون با گونی نخی

همانطور کـه مشاهده نمودید ساخت عروسک با گونی و کنف از جمله جذاب ترین ایده ها درون زمـینـه عروسک سازی هست که با هزینـه بسیـار کم نیز انجام مـی گیرد. شما دوستان هنرمند درون صورت تمایل بـه آشنایی با آموزش های بیشتر و متنوع تر و مشاهده مدل های جدید و زیبا مـی توانید بـه بخش عروسک سازی مجله آرگا مراجعه نمایید و از دیگر مطالب منتشر شده درون زمـینـه ساخت انواع عروسک های جدید و زیبا نـهایت استفاده را ببرید.

منبع : مانتو با پارچه کنفی آرگا

برچسب : عروسک سازی




[آموزش ساخت عروسک با گونی نخی و کنف راحت و بسیـار زیبا مانتو با پارچه کنفی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 16:21:00 +0000