یکی از کارهایی کـه ما ایرانی ها برای تزیین سفره هفت سین انجام مـی دهیم، رنگ آمیزی پروانه با اکلیل رنگ آمـیزی تخم مرغ سفره عید نوروز است. رنگ آمیزی پروانه با اکلیل بهتراست به منظور این رنگ آمـیزی از روش های طبیعی استفاده کنید. 

رنگ آمـیزی تخم مرغ  یکی از ارکان تزیینی ما به منظور سفره هفت سین است. رنگ آمیزی پروانه با اکلیل درون کنار سایر تزییناتی کـه برای سفره هفت سین مانند تزیین سبزه انجام مـی دهید، این تزیین را نیز نباید از قلم انداخت.

ایده ها و روش های متفاوت و جالب رنگ آمـیزی تخم مرغ سفره هفت سین

برای رنگ تخم مرغ هفت سین روش های مختلف طبیعی و غیر طبیعی وجود دارد. شما مـی توانید تخم مرغ ها را درون آب لبو یـا اسفناج، جعفری، پوست پیـاز و آب انار و زرشک بجوشانید که تا به صورت طبیعی بـه رنگ های بنفش، سبز و صورتی درون آید. دومـین کاری کـه برای رنگ آمـیزی تخم مرغ عید نوروز مـی توانید انجام دهید این هست از اسپری های صنعتی رنگ بازار استفاده کنید. سعی کنید درون هنگام رنگ تخم مرغ را درون جای مناسبی قرار دهید که تا بقیـه جاها رنگی نشود و بتوانید تخم مرغ را بـه زیبایی رنگ کنید. رنگ طلایی یکی از همـین رنگ های فوق العاده هست که به منظور رنگ آمـیزی بسیـار مورد توجه قرار مـی گیرد.

برای این رنگ آمـیزی راه های ساده تری نیز وجود دارد. همان طور کـه مـی دانید تخم بلدرچین از تخم مرغ کوچک تر هست و مـی توانید آن ها را درون کنار هم استفاده کنید. آن ها را با استفاده از کاغذهای رنگی آماده یـا کاغذهای زرورقی تزیین کنید و درون سبد درون کنار سفره هفت سین قرار دهید. بـه این صورت کـه مـی توانید این کاغذهای آماده را بـه دور تخم مرغ بپیچید و به همـین راحتی آن ها را تزیین کنید.

رنگ آمـیزی زیبای تخم مرغ هفت سین

رنگ آمـیزی طلایی تخم مرغ

رنگ تخم مرغ سفره هفت سین

رنگ تخم مرغ با آبرنگ

تزیین تخم مرغ با اکلیل

تزیین تخم مرغ با اکلیل و چسب

تخم مرغ رنگی

ایده های جالب به منظور تزیین تخم مرغ

تزیین تخم مرغ با طرحی زیبا

رنگ آمـیزی و تزیین تخم مرغ

رنگ آمـیزی تخم مرغ

ایده های جذاب رنگ تخم مرغ

تخم مرغ رنگی سفره هفت سین

رنگ آمـیزی زیبای تخم مرغ

رنگ تخم مرغ با گواش

رنگ آمـیزی روی تخم مرغ با آبرنگ

تزیین تخم مرغ با اشکال برجسته

تخم مرغ را مـی توانید درون قهوه یـا نسکافه بجوشانید و به رنگ دلخواه درون آورید. یکی دیگر از راه های ابتکاری به منظور تزیین تخم مرغ این هست که شما دو طرف تخم مرغ را کنید و محتویـات آن ها را خالی کنید. آن گاه روی این تخم مرغ ها را بـه شکل زیبایی نقاشی کنید.

در ادامـه نخی از درون این تخم مرغ ها رد کنید و آن ها را بـه طرز زیبایی بـه شکل یک ریسمان درون کنار هم قرار دهید. شما مـی توانید روی تخم مرغ را با گواش، آبرنگ، ماژیک و… نقاشی کنید.

نقاشی روی تخم مرغ با اشکال برجسته

نقاشی روی تخم مرغ با آبرنگ

نقاشی روی تخم مرغ با اکلیل و چسب

تخم مرغ رنگی

همچنین مـی توانید بدنـه تخم مرغ را غرق درون چسب کنید و آن گاه اکلیل بر روی این چسب ها بریزید. درون این صورت بافت زیبایی به منظور تخم مرغ ایجاد مـی کنید. اگر دستی توانا درون نقاشی دارید، اشکال متنوع و زیبایی را مـی توانید روی تخم مرغ پیـاده کنید. امـیدواریم ایده های جالب و متنوع ذکر شده درون زمـینـه رنگ آمـیزی تخم مرغ, راه کارهای لازم را به منظور یک تزیین زیبا بـه شما ارائه کرده باشد و بتوانید یک تزیین فوق العاده به منظور سفره هفت سین انجام دهید و از آن لذت ببرید.

منبع : رنگ آمیزی پروانه با اکلیل آرگا

برچسب : سفره هفت سین




[رنگ آمـیزی تخم مرغ عید نوروز با ایده های جذاب رنگ آمیزی پروانه با اکلیل]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 17:01:00 +0000