با یـادگیری آموزش بافت شال گردن با قلاب مـی توانید درون منزل و به راحتی شال گردن های زیبا و متنوعی ببافید و از آنـها درون فصل زمستان استفاده نمایید. اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب شال گردنی کـه در این مطلب آموزش بافت آن را مشاهده مـی فرمایید بـه کمک مـیل قلاب بافی بافته مـی شود و مـی توانید آن را به منظور سنین مختلف و در رنگ بندی های متنوع و زیبا تهیـه فرمایید و مورد استفاده قرار دهید. اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب که تا پایـان با این آموزش مفید و کاربردی همراه ما باشید.

آموزش بافت شال گردن درون منزل با مـیل قلاب بافی :

آموزش بافت شال گردن کـه در این مطلب به منظور شما درون نظر گرفته ایم بـه راحتی انجام مـی گیرد و با یـادگیری این بافت مـی توانید انواع بافتنی ها را تهیـه نمایید. درون اینجا از سه رنگ کاموا استفاده شده هست که البته شما مـی توانید این شال گردن را با رنگ های بیشتر و یـا بـه صورت تک رنگ ببافید و مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر کاموا بـه مـیل قلاب بافی نیز احتیـاج دارید کـه با فراهم آوردن آنـها شروع بـه بافت شال گردن مـی کنیم.

در اولین مرحله از بافت، اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب با اندازه ایی کـه مـی خواهید شال گردن شما بلند باشد زنجیره بزنید. انتخاب قد شال گردن کاملا سلیقه ایی هست و بـه فردی کـه شال گردن به منظور او بافته مـی شود بستگی دارد.

بعد از اینکه بـه اندازه مشخص زنجیره زدید، روی زنجیره ها، پایـه بلند بزنید. این کار را با رنگی کـه شروع کردید انجام دهید و آن را که تا انتها انجام دهید. (مطابق تصویر 4)

در این مرحله از بافت شال گردن کاموایی روی بافت پایـه بلند سه زنجیره بزنید که تا بالا بیـاید. بهتر هست این کار را با رنگ دیگری انجام دهید.

بعد از سه زنجیره کـه زدید، دو بافت پایـه بلند بزنید با دو زنجیره و دو که تا از خانـه های پایین را فاصله بیندازید و باز دو که تا بافت پایـه بلند و سه زنجیره بزنید و این کار را ادامـه دهید که تا بافتنی شما مطابق شکل 7 شود.

همانند روش ذکر شده با رنگی دیگر بـه بافتن ادامـه دهید با این تفاوت کـه در این مرحله خانـه های خالی را بافت مـی زنیم.

همـین کار را که تا انتها ادامـه دهید و هر ردیف را با رنگ متفاوتی ببافید. عرض شال گردن بـه خود شما بستگی دارد. شال را با عرض دلخواه تهیـه نمایید. نمونـه تکمـیل شده بافت بـه صورت زیر است.

توجه داشته باشد کـه ردیف آخر را پایـه بلند بزنید و کا را بـه اتمام برسانید.

نحوه تهیـه ریشـه شال گردن :

برای درست ریشـه شال گردن، کامواها را کنار هم قرار داده و همـه را بـه یک اندازه برش بزنید و بعد بـه انتهای شال متصل نموده و گره بزنید.

آموزش بافت شال گردن بـه پایـان رسید. نمونـه تکمـیل شده این مدل شال گردن را درون ادامـه مشاهده مـی فرمایید.

امـیدواریم از آموزش بافت شال گردن کـه در این مقاله بیـان نمودیم لذت باشید و با استفاده از این روش شال گردن زیبا و شیکی ببافید و مورد استفاده قرار دهید. درون صورت تمایل بـه مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر بـه بخش آموزش بافتنی مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب آرگا

برچسب : آموزش بافتنی




[آموزش بافت شال گردن با قلاب با تصاویر مرحله بـه مرحله اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 19:32:00 +0000