مانتو های زنانـه مدل های مختلفی دارند مدل مانتو کتی بلند از انواع مدل مانتو های جذاب هست که این مدل مانتو درون انواع طرح های ساده و مجلسی موجود هست و شما مـی توانید با توجه بـه مکانی کـه قرار هست مانتو را بپوشید طرح آن را انتخاب کنید. مانتوکتی بلند

مانتو کتی و مانتو فون دار از انواع طرح های متفاوت مانتو هستند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر هست این مدل مانتو ها را به منظور پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتو کتی بلند زنانـه و انـه

مانتو یکی از مـهم ترین لباس ها به منظور خانم های ایرانی است؛ مدل مانتو مـی تواند روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها تاثیرگذار باشد از این رو بهتر هست در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتو خانم ها حساسیت های لازم را بـه خرج دهند؛ درون ادامـه تصاویری از انواع مدل مانتو کتی بلند را مشاهده خواهید کرد کـه امـیدواریم از تماشای این مدل ها نـهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو کتی با طرح ساده و بلند

مدل مانتو های کتی بلند به منظور مکان های مختلف قابل استفاده هستند. مانتوکتی بلند اگر شما تمایل دارید کـه شیک پوش و خوش اندام بـه نظر برسید بهتر هست مانتو های کتی با برش های مناسب را به منظور پوشیدن انتخاب کنید. مانتو های کتی بلند به منظور خانم ها با قد بلند و متناسب مـی توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. بهتر هست خانم ها با قد کوتاه مانتو های بلند کتی را با کفش های پاشنـه دار بپوشند که تا خوش اندام تر بـه نظر برسند.

مدل شیک و زیبا مانتو کتی

مدل مانتو مشکی کتی

مدل مانتو سفید کتی

مدل مانتو بلند کتی

مدل مانتو زیبا و شیک کتی

مدل مانتو کتی اسپرت

مدل مانتو شیک و زیبا کتی زنانـه

مدل مانتو کتی مجلسی با طرح های شیک و متفاوت

مدل مانتو مجلسی کتی از مناسب ترین انواع مدل مانتو های مجلسی به منظور خانم های خوش سلیقه و شیک پوش است. شما مـی توانید از انواع رنگ های تیره و روشن این مدل مانتو درون مجالس مختلف استفاده کنید. بهتر هست رنگ مانتو های کتی را با توجه بـه اندام و رنگ پوست خود انتخاب کنید. مانتو های با رنگ روشن به منظور خانم های لاغر و خانم هایی کـه اندام متناسب دارند مـی توانند انتخاب ایده آلی باشند و مانتو ها با رنگ تیره به منظور خانم ها با اندام چاق و درشت انتخاب مناسبی هستند.

مدل مانتو زیپ دار کتی

 

مدل مانتو شیک و زیبا کتی مجلسی

مدل مانتو مجلسی کتی

مدل مانتو زنانـه مجلسی کتی

 

مدل مانتو طرح دار کتی

مدل مانتو مشکی و مجلسی کتی

مدل مانتو جدید کتی مجلسی

مانتو مجلسی شیک و زیبا کتی

مدل مانتو دو رنگ کتی

مدل مانتو صورتی کتی زنانـه

مانتو طرح دار کتی شیک و زیبا

مدل مانتو زرد و مشکی کتی

مانتو مجلسی بلند کتی

مدل مانتو کتی بلند طرح دار

مانتو زنانـه کتی بلند

در این مطلب انواع مدل مانتو کتی بلند با طرح های ساده و مجلسی را مشاهده کردید کـه امـیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتو زیبایی را به منظور خود انتخاب کنید.

منبع : مانتوکتی بلند آرگا

برچسب :

، مانتوکتی بلند




[مدل مانتو کتی بلند شیک و زیبا زنانـه و انـه مانتوکتی بلند]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 03 Jul 2018 01:27:00 +0000