لباس مجلسی ماکسی از انواع مدل لباس های پرکاربرد زنانـه به منظور مـهمانی و مجالس مختلف هست که درون انواع رنگ ها و طرح های مختلف دوخته مـی شود, درون ادامـه این مطلب انواع مدل لباس ماکسی زنانـه و انـه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد. مدل ماکسی خیلی شیک ساده

در دوخت لباس های ماکسی از پارچه های مختلفی نظیر پارچه ریون و پارچه گیپور و پارچه حریر و … استفاده مـی شود. مدل ماکسی خیلی شیک ساده لباس مجلسی ماکسی ریون و گیپور و حریر و … از انواع مدل لباس مجلسی های مناسب هستند کـه دارای طرحی خاص و متفاوت مـی باشند و شما مـی توانید با توجه بـه سلیقه شخصی خود از این مدل لباس ها درون مـهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

مدل لباس ماکسی زنانـه و انـه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

لباس های ماکسی نسبت بـه بقیـه لباس مجلسی های زنانـه و انـه بلند تر هستند و بلندی قد آن ها گاهی که تا قوزک پا مـی رسد. این مدل لباس ها درون انواع رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند و شما مـی توانید از بین این طرح های متنوع لباس ماکسی را کـه متناسب با فرم اندام تان هست برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی ماکسی ساده و شیک

پیراهن مجلسی ماکسی مـی توانند ظاهر خانم ها را زیبا و جذاب تر از همـیشـه نشان دهند این مدل لباس ها بـه خاطر طراحی خاص و راحتی کـه دارند باعث متفاوت تر بـه نظر رسیدن تیپ شما مـی شوند. بهتر هست برای جذابیت بیشتر اندام خود لباس مجلسی های ماکسی را با کفش های پاشنـه بلند بپوشید که تا خوش تیپ تر بـه نظر برسید. لباس های ماکسی درون انواع طرح های ساده موجود هستند کـه اغلب خانم ها از این مدل لباس ها درون مـهمانی ها و مجالس استفاده مـی کنند.

مدل پیراهن ساده ماکسی

مدل پیراهن مشکی و سفید ماکسی

مدل لباس ماکسی ساده و شیک

مدل لباس مجلسی ماکسی

مدل لباس مجلسی مشکی

مدل پیراهن ماکسی مجلسی

مدل پیراهن شیـاده مجلسی

مدل لباس مخمل مجلسی

مدل لباس مجلسی ماکسی کار شده

لباس مجلسی های کار شده از انواع مدل لباس های پرطرفدار و محبوب درون بین خانم ها هستند و از زمان های گذشته که تا به امروز اغلب خانم ها از این مدل لباس ها درون مـهمانی ها و مجالس مختلف استفاده مـی کنند. درون دوخت لباس مجلسی های کار شده اغلب از پارچه های دانتل و گیپور استفاده مـی شود و همچنین درون برخی از مدل های لباس مجلسی ماکسی درون قسمت بالاتنـه و یـا پایین تنـه لباس از سنگ های تزیینی و … به منظور زیبایی بیشتر لباس مجلسی استفاده مـی شود.

 

مدل پیراهن کار شده مجلسی

مدل پیراهن کار شده با گیپور

   

مدل لباس طرح دار مجلسی

مدل لباس مجلسی طرح دار ماکسی

مدل پیراهن شیک و زیبا ماکسی

مدل پیراهن طرح دار ماکسی

مدل پیراهن ماکسی گیپور زنانـه

مدل لباس مجلسی شیک و بلند

مدل لباس قرمز ماکسی

مدل لباس مجلسی ماکسی سبز

مدل پیراهن کار شده ماکسی زنانـه

مدل لباس مجلسی زنانـه ماکسی

در این بخش از دنیـای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس ماکسی ساده و کار شده آشنا شدید کـه امـیدواریم از مشاهده این مدل ها نـهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پیراهن مجلسی ماکسی زیبا و متفاوتی را به منظور خود انتخاب کنید.

منبع : مدل ماکسی خیلی شیک ساده آرگا

برچسب : لباس ماکسی
، مدل ماکسی خیلی شیک ساده




[مدل های لباس ماکسی شیک و بسیـار جذاب - آرگا مدل ماکسی خیلی شیک ساده]

نویسنده و منبع |