یکی از بزرگترین دغدغه ها به منظور عروس ها انتخاب مدل مانتو به منظور عقد محضری هست و از آنجایی کـه لباس محضر حتما لباسی باشد کـه برای محیط بیرون از منزل نیز مناسب باشد بهتر هست از مدل مانتوهایی کـه برای این منظور طراحی شده اند به منظور روز عقد خود استفاده کنید. مدل دامن مانتو بیرون

مدل لباسی کـه برای روز عقد محضری انتخاب مـی کنید حتما کاملا پوشیده باشد و شما مـی توانید به منظور این روز مـهم و خاص از انواع مدل های مانتو و شلوار مجلسی و مانتو دامن مجلسی استفاده کنید و شیک پوش و زیباتر از همـیشـه بـه نظر برسید.

مدل مانتو به منظور عقد محضری با جدیدترین طرح های مد سال

مدل مانتوهایی کـه برای عقد محضری دوخته مـی شوند درون انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند و شما مـی توانید این مدل مانتوها را با توجه بـه فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید. مدل دامن مانتو بیرون درون ادامـه انواع مدل مانتو به منظور عقد محضری شیک و جدید را درون اختیـار شما همراهان عزیز و گرامـی قرار مـی دهیم کـه امـیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتوی بلند به منظور عقد محضری

مدل مانتویی کـه برای عقد محضری انتخاب مـی کنید حتما خاص و متفاوت باشد و اگر شما دارای اندامـی متناسب هستید و قدی معمولی و یـا بلند دارید بهتر هست از مدل مانتوهای بلند به منظور روز عقد خود استفاده کنید. اغلب عروس ها به منظور عقد محضری از مانتو و شلوار سفید استفاده مـی کنند و این مدل مانتوها درون انواع طرح های مانتوی کار شده و ساده موجود هستند. همچنین مـی توانید مدل مانتوهایی را کـه برای عقد محضری درون نظر گرفته اید با شال سفید و حریر و گیپور دار بپوشید و علاوه بر این به منظور جذابیت بیشتر ظاهر خود از اکسسوری ها و یـا جواهرات زیبا و ظریف استفاده کنید.

مدل مانتوی سفید به منظور عقد محضری

مدل مانتو سفید کار شده

مدل مانتوی بلند و شیک

مدل مانتوی شیک و جدید به منظور عقد محضری

مدل مانتوی بلند و ساده به منظور عقد محضری

مدل مانتوی طرح دار به منظور عقد

مدل مانتوی شیفید به منظور عقد محضری

مدل مانتوی طرح دار و جذاب

مدل مانتو بلند و سفید

مدل مانتوی بلند طرح دار و زیبا

مدل مانتوی بلند و جذاب به منظور عقد محضری

مدل مانتوی کوتاه به منظور عقد محضری

مدل مانتوهای کوتاه مجلسی از انواع مدل مانتوهای شیک و زیبا هستند و شما مـی توانید از بین این مدل ها مانتویی مناسب را به منظور روز عقد خود انتخاب کنید. مدل مانتوهای کوتاه درون انواع طرح های ساده و کار شده موجود هستند و در اغلب مدل های این مانتوها از پارچه های دانتل و گیپور و سنگ های تزیینی و … به منظور زیبایی بیشتر مانتو استفاده شده است.

مدل مانتو طرح دار و شیک

    

مدل مانتوی شیک و زیبا کار شده

مدل مانتو سفید مجلسی

مدل مانتو مجلسی دانتل

  

مدل مانتوی سفید و ساده به منظور عقد محضری

مدل مانتوی کوتاه و شیک به منظور عقد

مدل مانتوی گلدار و شیک به منظور عقد محضری

مدل مانتوی عقد محضری

مدل مانتوی مجلسی کوتاه و جدید

مدل مانتو به منظور عقد محضری

مدل مانتوی خاص و متفاوت به منظور مراسم عقد

  

مدل مانتوی گیپور به منظور مراسم عقد

مدل مانتو طرح دار و جدید به منظور مراسم عقد

در این بخش از دنیـای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو به منظور عقد محضری آشنا شدید کـه امـیدواریم از مشاهده این مدل ها نـهایت لذت را ببرید. درون صورت تمایل مـی توانید به منظور مشاهده انواع مدل مانتو مجلسی کلیک کنید.

منبع : مدل دامن مانتو بیرون آرگا

برچسب : مدل مانتو مجلسی
، مدل دامن مانتو بیرون




[مدل مانتو به منظور عقد محضری با رنگ های زیبا و شاد مدل دامن مانتو بیرون]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 21 Jul 2018 07:25:00 +0000