مدل سارافون ریون از انواع مدل سارافون هایی هست که اغلب درون فصول گرم سال مورد استفاده قرار مـی گیرد این مدل سارافون درون انواع مدل های طرح دار و ساده موجود هست که انتخاب هر یک از این طرح های سارافون ریون کاملا سلیقه ای است. مدل سارافون حریر یقه دار

در دوخت سارافون ها از پارچه هایی نظیر گیپور و حریر و ریون و… استفاده مـی شود کـه سارافون ریون و سارافون گیپور از انواع سارافون های پرطرفدار و محبوب درون بین خانم ها هست و شما مـی توانید این مدل سارافون ها را درون مـهمانی ها و دورهمـی های کوچک بپوشید.

مدل سارافون ریون با طرح های جدید و شیک

سارافون از انواع مدل لباس ها با آستین کوتاه و یـا بدون آستین هستند کـه در زیر آن ها اغلب از زیر سارافونی استفاده مـی شود. مدل سارافون حریر یقه دار درون ادامـه این مطلب انواع مدل سارافون ریون شیک و جدید را مشاهده خواهید کرد کـه امـیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل سارافون زنانـه ریون

برش و یقه سارافون مـی تواند درون زیبایی و جذابیت طرح سارافون ریون تاثیرگذار باشد از این رو بهتر هست در انتخاب یقه و نوع دوخت سارافون حساسیت لازم را بـه خرج دهید. سارافون ها درون انواع مدل ها با یقه باز و بسته موجود هستند کـه انتخاب مدل یقه سارافون بـه مکان و مـهمانی کـه قرار هست سارافون را درون آنجا بپوشید بستگی دارد.

مدل سارافون مشکی ریون

مدل سارافون قرمز ریون

سارافون زنانـه ریون

مدل سارافون بلند زنانـه

مدل سارافون کوتاه ریون

مدل سارافون طرح دار ریون

مدل سارافون مشکی و شیک

مدل سارافون سفید زنانـه

مدل سارافون انـه ریون

علاوه بر برش و یقه سارافون های ریون بهتر هست در انتخاب رنگ سارافون نیز حساسیت لازم را بـه خرج دهید. سارافون های ریون درون انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند کـه اگر شما تمایل دارید شیک پوش و خوش تریپ تر بـه نظر برسید بهتر هست در انتخاب رنگ سارافون نیز دقت لازم را داشته باشید. خانم ها با اندام لاغر و متناسب مـی توانند از سارافون ها با رنگ تیره و روشن استفاده کنند. سارافون ها با رنگ های تیره به منظور خانم ها با اندام چاق و درشت نیز مـی توانند انتخاب مناسبی باشند.

     

مدل سارافون زرد کار شده

مدل سارافون انـه ریون

مدل سارافون مجلسی ریون

مدل سارافون ساده و زیبا انـه

 

مدل سارافون ساده انـه

سارافون ریون مشکی

 

سارافون انـه زیبا و جدید

در این مطلب با انواع مدل سارافون ریون زنانـه و انـه آشنا شدید کـه امـیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامـی قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مدل سارافون شیک و زیبایی را به منظور خود انتخاب کنید.

منبع : مدل سارافون حریر یقه دار آرگا

برچسب : مدل سارافون
، مدل سارافون حریر یقه دار




[مدل سارافون ریون جدید و شیک زنانـه و انـه مدل سارافون حریر یقه دار]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 23:09:00 +0000