آموزش ساخت دستبند یکی از آموزش های پرطرفدار خصوصا درون بین جوان هاست، وسایل مورد نیاز برای ساخت دستبند درون این مطلب قصد داریم بـه صورت مرحله بـه مرحله نحوه ساخت دو نوع دستبند زیبا و شیک را آموزش دهیم کـه با یـادگیری آنـها، مـی توانید دستبند های مختلف دیگر را نیز تهیـه نمایید. وسایل مورد نیاز برای ساخت دستبند که تا پایـان همراه ما باشید و از آموزش های ارائه شده درون جهت ساخت انواع دستبند با وسایل ساده نـهایت استفاده را ببرید.

آموزش مرحله بـه مرحله ساخت دستبند انـه زیبا :

برای ساخت دستبند مـی توانید از وسایل ساده و در دسترس استفاده کنید و با کمـی خلاقیت و ابتکار بـه ساخت انواع دستبند بپردازید. وسایل مورد نیاز برای ساخت دستبند همانگونـه کـه گفتیم قصد داریم درون این مطلب بـه معرفی آموزش های زیبا و جالب درون زمـینـه ساخت دو نوع دستبند بپردازیم کـه مطمئنا این آموزش ها به منظور شما نیز جذاب خواهد بود. که تا پایـان همراه ما باشید.

ساخت دستبند چرمـی با زنجیر :

برای تهیـه این دستبند زیبا و شیک شما بـه زنجیر کـه در همـه خرازی ها موجود هست نیـاز دارد، زنجیر را بـه اندازه مچ دست تان تهیـه نمایید. از دیگر وسایل مورد نیـاز قفل دستبند و همچنین نوارهای چرمـی باریک یـا کامواهای ضخیم هست که با تهیـه آنـها مـی توانید اقدام بـه ساخت و بافت دستبند های زیبا نمایید.

بعد از اینکه زنجیر را بـه اندازه مچ دست برش زدید، به منظور شروع بند را بـه سر یکی از زنجیر ها گره بزنید.

حال یک بند را ثابت کنار زنجیر نگه داشته و بند دیگر را از دانـه های زنجیر رد مـی کنیم بـه گونـه ایی کـه از روی بند ثابت رد شود و آن را محکم مـی کنیم. (توجه داشته باشید کـه دو بند حاصل گره زدن ما مـی باشند و در اصل یک بند بـه دو قسمت تقسیم شده است) این کار را که تا انتهای زنجیر انجام دهید.

بعد از اتمام، بند دیگری برداشته و آن را مجدد بـه دانـه اول زنجیر گره زده و مشابه مراحل قبل اقدام بـه بافت مـی نماییم.

بعد از اتمام کار، بند ها را برش زده و گره مـی زنیم. سپس از قفل دستبند استفاده نمایید.

دستبند چرمـی ما آماده است. مـی توانید آن را درون رنگ های مختلف تهیـه نموده و از این دستبند های شیک و زیبا نـهایت استفاده را ببرید.

ساخت دستبندهای انـه :

برای ساخت دومـین دستبند بـه مقداری نخ قلاب بافی با رنگ دلخواه، چند سانتیمتر زنجیره سنگی یـا نگینی، چند حلقه کوچک و قفل دستبند نیـاز دارید.

ابندا زنجیره سنگی را بـه اندازه دلخواه برش زدهف آخرین سنگ را داخل یکی از حلقه ها گذاشته و آن را با دم باریک محکم نمایید.

مقداری نخ قلاب بافی را بریده و آن را از حلقه رد نمایید و محک کنید.

نصف نخ را برگردانده و گره بزنید. این کار بـه محکم شدن دستبند شما کمک مـی کند.

توجه داشته باشید کـه هدف از گره زدن نخ های قلاب بافی علاوه بر استحکام بیشتر دستبند، زیبایی بخشیدن بـه آن نیز مـی باشد.  بعد سعی کنید مطابق تصاویر بـه این کار بپردازید و در آخر با استفاده از فندک نخ قلاب بافی را بسوزانید.

همنگونـه کـه مشاهده نمودید، ساخت این نوع دستبند بـه راحت انجام گرفتف با کمـی خلاقیت و ابتکار مـی توانید اقدام بـه ساخت گردنبند و گوشواره ست با این دستیند نیز نمایید. درون ادامـه تصاویری از مدل های متنوع و زیبای این نوع دستبند را مشاهده مـی فرمایید کـه هر یک مـی توانند ادیـه جالبی به منظور ساخت دستبند توسط شما باشند.

امـیدواریم آموزش های ارائه شده درون زمـینـه ساخت دستبند به منظور شما نیز مفید بوده باشد و با استفاده از نکات مطرح شده درون این آموزش ها، دستبند دلخواه و ایده آل خود را تهیـه نمایید. همچینین مـی توایند با مراجعه بـه بخش کاردستی از دیگر آموزش های جالب و جدید درون زمـینـه های مختلف و برای ساخت وسایل تزیینی جدید نـهایت استفاده را ببرید.

منبع : وسایل مورد نیاز برای ساخت دستبند آرگا

برچسب : کاردستی




[ساخت دستبند با روش های ساده و فوق العاده شیک وسایل مورد نیاز برای ساخت دستبند]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 09 Jul 2018 15:46:00 +0000