آموزش بافت کلاه انـه را مـی توان یکی از آموزش های پرطرفدار و عالی دانست کـه یـادگیری آن به منظور همـه بانوان جذاب است. اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب از این رو قصد داریم درون این مقاله بـه معرفی یکی از آموزش های جدید و جالب درون این رابطه بپردازیم و شما را با نحوه بافت کلاه انـه لبه دار کـه یکی از کلاه های زیبا و مناسب به منظور بچه ها و ان جوان هست آشنا نماییم. اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب که تا پایـان همراه ما باشید و از آموزش بافت کلاه با قلاب نـهایت استفاده را ببرید.

آموزش بافت کلاه انـه لبه دار :

کلاه بافتنی یکی از بهترین پوشش ها به منظور فصل زمستان است. همانگونـه کـه مـی دانید کلاه های بافتنی دارای نوع بالایی مـی باشند و مـی توان مدل های متنوع آن را انتخاب و اقدام بـه بافت نمود. اگر بـه دنبال کلاه بافتنی انـه هستید، اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب پیشنـهاد مـی کنیم آموزش بافت کلاه انـه را کـه در ادامـه ارائه مـی دهیم از دست ندهید و با استفاده از این آموزش بافت کلاه با قلاب، کلاه بافتنی انـه زیبایی ببافید. به منظور بافت کلاه با این روش شما نیـازمند کاموا، قلاب و سوزن به منظور اتصال بخش های مختلف کلاه بـه هم هستید.

اولین مرحله به منظور بافت کلاه بافتنی انـه، اندازه گیری دور سر است، با استفاده از سانتیمتر دور سر را اندازه بگیرید. توجه داشته باشید کـه اندازه دور کلاه حتما کوچکتر از دور سر باشد، بهتر هست اندازه دور کلاه را حدود 2.5 سانتیمتر کمتر از دور سر بگیرید. بعد از اندازه گیری بـه سراغ قلاب و کاموا رفته و چهار زنجیره بزنید و سپس با یک شلال آن ها را بـه هم متصل نمایید. توجه داشته باشید کـه هدف بافت دایره ایی کوچک بـه شکل زیر است.

حال هشت زنجیره بزنید و آنـها را از قسمت مرکز حلقه بـه هم متصل نمایید، به منظور این کار از شلال استفاده نمایید. سپس شروع بـه بافت ردیف ها نمایید و از این طریق دایره خود را تکمـیل کنید. این کار را ادامـه دهید که تا دایره شما تکمـیل گردد.

حال مرکز کلاه را سنجاق قفلی بزنید و سپس بافت را با زنجیره و شلال ادامـه دهید.

حال درون دانـه اول، دو عدد پایـه کوتاه بزنید و این نوع بافت را ادامـه دهید که تا به عرض دلخواه به منظور کلاه دست یـابید. این کوک ها کل دور که تا دور سر را پوشش مـی دهند.

در این مرحله از آموزش بافت کلاه انـه با بافت تک دانـه کار را ادامـه دهید که تا زمانی کـه به اندازه دلخواه به منظور کلاه دست یـابید. انتخاب اندازه کلاه کاملا سلیقه ایی هست و شما مـی توانید آن را که تا بالای گوش ببافید و یـا که تا زیر گوش ها ادامـه دهید.

برای بافت قسمت لبه کلاه انـه، حتما دو ردیف دور که تا دور کلاه ببافید. بدین منظور از پایـه کوتاه استفاده نمایید و کار را که تا زمانی کـه به اندازه دلخواه برسید ادامـه دهید که تا لبه کار بـه دست آید.

حال با استفاده از کاموا و سوزن درشت، قسمت های انتخابی کلاه را کوک بزنید که تا کلاه شما بـه شکل دلخواه درون آید.

بافت کلاه انـه بـه پایـان رسید، توجه داشته باشید کـه از این آموزش به منظور بافت کلاه نوزاد و بچه ها نیز مـی توانید استفاده نمایید. درون ادامـه تصویر نمونـه تکمـیل شده کلاه بافتنی انـه را مشاهده مـی فرمایید.

امـیدواریم آموزش بافت کلاه انـه به منظور شما دوستان مفید بوده باشد و با استفاده از آن اقدام بـه بافت کلاهی زیبا و جذاب نمایید. درون صورت تمایل بـه مشاهده آموزش های بیشتر و متنوع تر بـه بخش آموزش بافتنی مراجعه نموده و از دیگر آموزش های جدید و جالب درون این زمـینـه دیدن فرمایید.

منبع : اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب آرگا

برچسب : آموزش بافتنی




[آموزش بافت کلاه انـه جدید با قلاب اموزش کلاه مرحله به مرحله با قلاب]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 02:13:00 +0000