با یـادگیری آموزش بافت پاپوش مـی توانید بـه راحتی اقدام بـه بافت پاپوش های زمستانی زیبا نمایید. پاپوش مرحله مرحله پسرانه درون ادامـه آموزش مرحله بـه مرحله بافت پاپوش نوزادی را ملاحظه مـی فرمایید کـه با استفاده از این آموزش مـی توانید بـه راحتی اقدام بـه بافت نموده و از داشتن پاپوش های نوزادی زیبا به منظور فصل زمستان لذت ببرید.

آموزش بافت پاپوش زیبا و جدید به منظور نوزادان و پسر :

در این مطلب آموزش بافت پاپوش نوزادی ساق دار را ارائه مـی دهیم کـه این پاپوش به منظور نوزاد و پسر مناسب مـی باشد و شما مـی توانید تنـها با تغییر رنگ کاموا، پاپوش مرحله مرحله پسرانه آن را تبدیل بـه پاپوش انـه و یـا پسرانـه نمایید. پاپوش مرحله مرحله پسرانه بافت این پاپوش بسیـار راحت هست و با کمـی دقت و توجه مـی توان آن را بـه بهترین شکل انجام داد. درون مباحث قبلی آموزش بافت کلاه نوزاد و همچنین بافت شال گردن را مطرح نمودیم کـه در صورت دلخواه مـی توانید با استفاده از آن آموزش ها و همچنین آموزشی کـه در ادامـه ارائه مـی دهیم، ست زیبایی از کلاه، شال گردن و پاپوش به منظور نوزادتان داشته باشید. درون ادامـه این آموزش زیبا را ملاحظه نمایید.

آموزش بافت پاپوش نوزادی ساق دار :

اولین اقدام به منظور بافت پاپوش نوزادی اندازه گیر مـی باشد.. درون این مرحله طول و عرض کف پای نوزاد را اندازه بگیرید و سپس عرض را از طول کم نمایید. توجه داشته باشید کـه حاصل  تعیین کننده زنجیره های مورد نیـاز شماست. بـه طور مثال اگر طول 12 و عرض 5 سانتی متر باشد. شما باشد بـه اندازه هفت سانتی متر زنجیره بزنید.

ابتدا دو زنجیره و یک بافت پایـه بلند بزنید، حال سه پایـه بلند دیگر درون همان دانـه بزنید کـه حاصل مـی شود ۵ دانـه.  درون تمام دانـه ها بـه جز آخرین دانـه هر کدام یک پایـه بلند بزنید. درون دانـه اخر نیز حتما هفت بافت پایـه بلند بزنید. با همـین روش بافت را ادامـه دهید و دانـه آخر را با بخیـه یـا شلال بـه زجیره وصل نمایید. به منظور رج دوم نیز بافت را بـه همـین صورت ادامـه دهید و دو زنجیره بزنید. درون رج شوم نیز همـین مراحل را تکرار نمایید بـه این صورت کـه در دانـه اولد یک پایـه بلند، درون دانـه های دوم و سوم هر کدام دو پایـه بلندف درون دانـه چهارم حتما سه پایـه بلند و در دانـه های پنچم و ششم هر کدام دو پایـه بلند و در دانـه هفتم یک پایـه بلند بزنید کار بـه اتمام برسد. تصویر زیر نقشـه بافت کفی پاپوش را نشان مـی دهد کـه با استفاده از آن راحت تر مـی توانید اقدام بـه بافت نمایید.


برای قسمت لبه دار پایین کفش کـه در تصاویر زیر با رنگ سفید بافته شده هست شما نیـاز بـه بافت شلال دارید، حال بـه سراغ رج چهارم مـی رویم و در دو دانـه اول پایـه بلند بزنید و هر دو دانـه کـه بافتید یکی کم کنید یعنی دانـه ی سوم و چهارم را باهم ببافید. درون رج پنج دو پایـه بلند بزنید و سپس هر یک دانـه کـه بافتید یکی کم کنید. بـه این معنی کـه یک دانـه ببافید دو دانـه ی بعد را باهم ببافید. سپس باقی دانـه ها را هر کدام یک پایـه بلند ببافید دانـه آخر را بـه زنجیره ها وصل نمایید. درون رج ششم نیز دو پایـه بلند بزنید و و زمانی کـه به جلوی کفش رسیدید دو که تا دو که تا دانـه ها را باهم ببافید. اگر قصد دارید ارتفاع کفش تان کم باشد مـی توانید رج چهارم را تکرار نمایید.

تا این مرحله از آموزش بافت پاپوش توانید قسمت اصلی کفش را ببافید. حال حتما به سراغ ساق کفش بروید. درون رج اول نخ را کور کنید و مجددا از قسمتی کـه ساق دور پا ایجاد مـی شود زنجیره بزنید. درون ج دوم و سوم دو زنجیره بزنید و در همان دانـه یک پایـه بلند دیگر نیز بزنید. حال درون تمامـی دانـه ها حتما یک پایـه بلند بزنید بـه جز دانـه آخر کـه نیـاز بـه دو پایـه بلند دارد. حال کـه با رج چهارم رسیدید، دو زنجیره بزنید و در هر دانـه یک پایـه نیز بزنید. سپس دور که تا دور ساق را پایـه کوتاه بزنید. توجه داشته باشید کـه برای زبانـه پاپوش، مـی توانید درون دانـه هایی کـه در قسمت جلو کفش باقی مانده هر کدام یک پایـه بلند بزنید و سپس درون دانـه اول و آخر هر کدام دو پایـه بزنید بـه این معنا کـه دانـه اضافه کنید و در دو رج بعدی نیز همـین کار را تکرار نمایید و در آخرین رج با نخ سفید درون تمام دانـه های پایـه کوتاه بزنید و کار بافت پاپوش را بـه اتمام برسانید.


آموزش بافت پاپوش ما بـه پایـان رسد، با استفاده از این آموزش مـی توانی پاپوش های مختلفی را به منظور نوزادان و کودکان خود ببافید. فقط توجه داشته باشید کـه اگر قصد دارید این پاپوش زیبا را به منظور نوزاد ببافید بهتر است، با استفاده از گل های بافتنی زیبایی بیشتر بـه پاپوش های ببخشید. بافت گل با قلاب را درون مباحث قبل نیز توضیح دادیم کـه مـی توانید از آن آموزش نیز استفاده نمایید.

امـیدواریم آموزش بافت پاپوش نوزاد کـه در این مقاله ملاحظه نمودید، برایتان مفید و قابل توجه بوده باشد و با استفاده از این آموزش زیبا، پاپوش های متنوع و جدید را به منظور نوزادتان ببافید. همچنین مـی توانید درون بخش آموزش بافتنی از دیگر آموزش ها و مدل های بافتنی جدید و زیبا دیدن فرمایید.

منبع : پاپوش مرحله مرحله پسرانه آرگا

برچسب : آموزش بافتنی




[آموزش بافت پاپوش نوزاد با قلاب با روشی ساده و آسان پاپوش مرحله مرحله پسرانه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 19:23:00 +0000