کیف گوشی نمدی از جمله مدل کیف های زیبا و جالب هست که این روزها طرفداران زیـادی خصوصا بین جوان ها دارد، نمد طرح عروس داماد با الگو اگر شما نیز قصد تهیـه و یـا ساخت کیف گوشی جدید و زیبایی دارید، پیشنـهاد مـی کنیم بـه سراغ پارچه های نمدی رفته و با استفاده از آموزشی کـه در این مطلب ارائه مـی دهیم و همچنین الگوبرداری از مدل های جدید انواع کیف موبایل نمدی، زیباترین کیف را به منظور خود بسازید.

دوخت کیف گوشی نمدی بسیـار ساده و آسان هست و شما بـه راحتی مـی توانی ددر منزل و بدون استفاده از وسایل خاص اقدام بـه دوخت این مدل کیف ها نمایید. نمد طرح عروس داماد با الگو به منظور کمک بـه شما عزیزان درون این مطلب از مجله اینترنتی آرگا آموزش دوخت کیف گوشی با نمد را ارائه مـی دهیم کـه مـی تواند الگو مناسبی به منظور افراد مبتدی درون زمـینـه دوخت کیف نمدی به منظور موبایل باشد.

آموزش دوخت کیف گوشی نمدی :

بری دوخت کیف گوشی نمدی همچون دوخت دیگر کیف ها، نیـاز بـه الگوی کیف داریم که تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. نمد طرح عروس داماد با الگو توجه داشته باشید کـه کشیدن الگوی کیف نمدی به منظور کیف گوشی بسیـار ساده است، به منظور این کار گوشی را روی پارچه نمدی قرار داده و از هر طرف حدود دو سانتی متر علامت بزنید و دور که تا دور گوشی را بـه فاصله دو سانت برش بزنید. درون صورتی کـه تمایل دارید کیف گوشی شما فانتزی باشد مـی توانید همانند نمونـه زیر دو که تا گوش نیز درون قسمت بالای الگو قرار دهید.

الگوی کیف گوشی موبایل

شما نیـاز بـه سه عدد الگو با اندازه یکسان دارید، انتخاب نمد کاملا سلیقه ای هست و مـی توانید همانند این مدل کیف گوشی، از دو رنگ زرد و سیـاه استفاده کنید.

برش زدن الگوها روی نمد

بریـا تزیین روی کیف مـی توانید روی یکی از الگوها، شکل چشم، بینی و دهان قرار دهید که تا کیف شما چهره یک حیوان بامزه را نشان دهد.

حال الگوی زرد رنگ را بـه الگوی سیـاه متصل کنید و با کوک های ریز آنـها را بـه یکدیگر بدوزید.

وقت آن رسیده کـه دو الگوی زرد رنگ را روی هم قرار دهید و شروع بـه دوخت نمایید.

کیف گوشی شما تکمـیل شد، این کیف زیبا را مـی توانید درون رنگ های دلخواه و زیبا تهیـه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

مدل های کیف موبایل نمدی :

حال کـه با روش دوخت کیف گوشی موبایل نمدی آشنا شدید، پیشنـهاد مـی کنیم از زیباترین مدل های کیف تبلت و انواع کیف گوشی کـه با نمد تهیـه شده اند، دیدن فرمایید و در صورت تمایل یکی از این مدل کیف های فوق العاده زیبا را انتخاب نموده و با روش بالا اقدام بـه دوخت آن نمایید. توجه داشته باشید کـه این مدل کیف ها که تا حدودی شبیـه بـه انواع کیف پول نمدی مـی باشند، بعد مـی توانید از مدل کیف پول های نمدی نیز ایده بگیرید.

با روشی ساده به منظور دوخت کیف گوشی نمدی آشنا شدید، امـیدواریم آموزش ارائه شده و همچنین مدل های کیف گوشی موبایل کـه در این مطلب معرفی نمودیم، به منظور شما عزیزان نیز مفید و کاربردی بوده باشد. حال کـه با روشی ساده درون این زمـینـه آشنا شدید پیشنـهاد مـی کنیم سری هم بـه بخش دوخت کیف بزنید و با آموزش ها و مدل های جدید و متنوع دیگر نیز آشنا شده و از مطالب ارائه شده نـهایت استفاده را ببرید.

منبع : نمد طرح عروس داماد با الگو آرگا

برچسب : آموزش خیـاطی , دوخت کیف




[آموزش ساخت کیف گوشی نمدی با ایده های جذاب و جدید نمد طرح عروس داماد با الگو]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 21:18:00 +0000