برای ساخت عروسک از روش ها و وسایل مختلفی استفاده مـی شود کـه ساخت عروسک با کاموا از انواع روش های مناسب به منظور استفاده از کامواهای اضافی هست که درون منزل وجود دارد و شما مـی توانید با کمک کامواهای رنگی و بدون استفاده کـه در منزل وجود دارد عروسک های زیبا و با نمکی درست کنید. چادر طرح کاموا

عروسک نمدی و عروسک کاموایی و عروسک پارچه ای از انواع مدل های عروسک دست ساز هستند کـه در منزل مـی توانید با کمک نمد و پارچه و کاموا این مدل عروسک ها را بـه راحتی تهیـه کنید.

آموزش مرحله بـه مرحله ساخت عروسک با کاموا

برای ساخت عروسک با کاموا مـی توانید از کامواهای بلااستفاده ای کـه در منزل وجود دارد استفاده کنید بهتر هست برای ساخت عروسک های کاموایی از کامواها با رنگ های روشن و شاد استفاده نمایید که تا عروسک های جذاب و زیباتری داشته باشید؛ درون ادامـه مراحل ساخت عروسک با کمک کاموا را بـه شما عزیزان آموزش مـی دهیم.

مراحل ساخت عروسک با کمک کاموا

1. چادر طرح کاموا ابتدا مقوایی با سایز مناسب را تهیـه کنید و سپس نخ کاموا را دور مقوایی کـه تمایل دارید اندازه عروسک بـه همان اندازه باشد بپیچید سپس قسمت جلویی را با کمک نخ کاموا گره بزنید.


2. از قسمتی کـه گره زده اید دسته کاموا را برعکنید و همانند شکل زیرا دسته کاموا را گره بزنید درون این مرحله سر عروسک بـه راحتی تشکیل مـی شود.


3. به منظور ساخت دست های عروسک نخ کاموا را دور یک مقوایی با سایز کوچک تر بپیچید سپس دو طرف کامواد را گره بزنید.

4. دست ها را درون عروسک قرار دهید و زیر آن را یک گره بزنید.

5. به منظور ساخت پاهای عروسک قسمت پایین عروسک را بـه دو قسمت مساوی تقسیم کنید و هر یک از قسمت ها را بـه صورت جداگانـه گره بزنید.


6. درون این مرحله از ساخت عروسک با کاموا به منظور کامل شدن دست و پای عروسک انتهای آن ها را مطابق شکل زیر برش بزنید.


7. به منظور ساخت سر عروسک نوار نمدی با رنگ بژ را برش دهید.

8. با کمک چسب نوار نمدی برش داده شده را دور سر عروسک بـه خوبی بچسبانید.

9. درون این مرحله از ساخت عروسک با کمک کاموا موهای عروسک را بـه صورت زیر کامل کنید.


10. درون پایـان به منظور کامل ساخت عروسک کاموایی با کمک ماژیک روی صورت عروسک چشم و بینی و دهان و ابرو با طرح دلخواه خود بکشید.

11. سپس لباس زیبایی را با کمک نوار نمدی بـه صورت زیر به منظور عروسک بسازید.

انواع مدل های عروسک کاموایی جدید و شیک

با نحوه ساخت عروسک های کاموایی درون منزل آشنا شدید حال مـی توانید با کمک روشی کـه ارائه داده شد و با استفاده از خلاقیت و ابتکار انواع مدل های عروسک کاموایی را تهیـه کنید. درون ادامـه این مطلب تصاویری از انواع مدل های شیک و بانمک عروسک های کاموایی را مشاهده خواهید کرد کـه امـیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

                     

عروسک های کاموایی را به منظور بازی کودکان درون منزل بسازید همچنین از این عروسک ها مـی توانید به منظور تزیین اتاق کودک نیز استفاده کنید. درون این مطلب با روش ساخت عروسک با کاموا و انواع مدل های شیک عروسک کاموایی آشنا شدید شما مـی توانید با ایده گرفتن از این مدل ها عروسک های زیبایی را درون منزل بسازید. درون صورت تمایل مـی توانید به منظور مشاهده آموزش ساخت عروسک های مختلف بـه بخش عروسک سازی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : چادر طرح کاموا آرگا

برچسب : عروسک سازی
، چادر طرح کاموا




[آموزش ساخت عروسک با کاموا و ایده های جدید به منظور عروسک های ... چادر طرح کاموا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 08:45:00 +0000